reklama

Ako nestrácať nervy pri strácaní

Po ceste na Kalváriu som stretla pani. Najprv som ju neslušne sledovala od chrbta ako špión: stúpala pomaly po schodoch, krok za krokom, noha za paličkou, palička za nohou. V ruke niesla dve tašky, tak som sa pristavila, či nepotrebuje pomoc. Taká normálna situácia. Asi som mala náladu na dobré skutky (to tie endorfíny).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Požalovala sa mi, že po ceste do Nitry stratila patričky. Chvíľu mi trvalo, kým som pochopila význam tohto slova - ruženca v prestrojení. Asi sa o ňom nepatrí hovoriť priamo, tak ho volajú patričky.

„Taká som na seba nahnevaná! Tešila som sa do Nitry na Kalváriu, ale neviem, ako sa teraz budem modliť,“ povedala ľútostivo. Aj mne bolo ľúto. Ani nie preto, že stratila patričky, ale preto, že teraz vôbec nebude mať radosť z niečoho, na čo sa predtým tešila. Chcela som ju nejako potešiť, pýtala som sa, či sa môže modliť aj bez patričiek alebo či si nemôže dovoliť získať druhé. Dokonca som uvažovala, či nejaké nemám doma. Usmiala sa na mňa a mne sa zazdalo, že ľútosť je už zažehnaná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Možno, že ich nejaký neveriaci našiel a vďaka nim sa obráti,“ povedala napokon.

Páčilo sa mi jej videnie. Schopnosť nájsť niečo dobré aj v strácaní nie je zďaleka také bežné ako strácanie samotné.

Eva Ježovičová

Eva Ježovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, píšem, keď nemôžem hovoriť a hovorím, keď nemám pero.O joge, meditácii, cestovaní a myslení píšem aj tu:www.perfectlimperfect.com Zoznam autorových rubrík:  Meditácia a jógaKvázy prózaNa cestáchAktuálne témyVidené a počutéKvázy poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu