Spoľahlivá mierka úspešnosti a popularity

Autor: Eva Ježovičová | 5.8.2013 o 21:27 | (upravené 5.8.2013 o 21:33) Karma článku: 4,15 | Prečítané:  455x

Vďaka Facebooku konečne viete, koľko máte priateľov. Prídete domov z podujatia a hneď si overíte jeho úspešnosť podľa počtu žiadostí o priateľstvo. Šestnásť ľudí, ktorí vás chcú. Alebo dvadsať. Alebo tisíc.

Celé popoludnie môžete spamovať, followať, postovať, chatovať. Kým sa poctivo preklikáte všetkými profilmi, profilovými fotkami, najzaujímavejšími albumami, kým si pustíte všetky songy, na ktorých vaši noví kamoši letia a pozriete všetky články, ktoré odporúčajú, bude už neskorá noc. Získate enormné množstvo informácií, cez nových kamošov aj náhľad na približne stovku ďalších ľudí, ak ste veľmi snaživí. Vaša sociálna sieť sa znásobí, váš mozog zaplaví prívalová vlna nových kontaktov.

Unesie to? Ak nie, možno sa vám stane podobná situácia ako sa naposledy prihodila mne.

Ja: Nepoznáme sa?

Ona: Asi ťažko. (odmietavý výraz)

 

Až o veľa, veľa hodín neskôr mozog rozlúšti túto záhadu – spomínaná dievčina bola len známa nejakého známeho z nejakého neznámeho podujatia, ku ktorému som sa preklikala neznámym spôsobom. Jej tvár je však uložená vo vašej kontaktnej databáze. Budete si ju pamätať aj keď nebudete vedieť prečo.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im miestne kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.


Už ste čítali?