Chvíľka zamyslenia nad večernou dávkou reklamy

Autor: Eva Ježovičová | 13.6.2012 o 19:44 | (upravené 15.6.2012 o 2:20) Karma článku: 9,24 | Prečítané:  1108x

Sledovať televíziu je niekedy skutočne inšpiratívne. Teda ak ju tak, ako ja, zapínate len vo sviatočné chvíle. Verím tomu, že majorita, pre ktorú je stlačenie čarovného gombíka o ôsmej hodine už rituálom, sa nad väčšinou javov ani nepozastavuje.

My, ktorí sme stratili bežnú mieru imunity, si však ľahko nájdeme tému na zamyslenie. (Cholerickejší aj tému na rozčúlenie.) Dávno už nikoho neprekvapí, aká vysoká je frekvencia niektorých reklám, alebo aká je primitívnosť niektorých z nich. Čo ma zaujalo najnovšie je, aký častý je výskyt známych tvár v reklamných šotoch. Modelky v ľahkých šatách v reklame na parfumy ani futbalisti, ktorí namiesto lopty kopú do fľaše kokakoly, už dnes nikoho nevzrušujú (s otáznikom), ale to, že sa pod komerčnú spoluprácu podpíšu aj mená ako Jan Kraus či Marek Geišberg, človeka akosi prekvapí. Ťažko veriť, že minerálku či služby Slovenskej sporiteľne prezentujú v úprimnom presvedčení, že ide o špičkové produkty, ktoré si zaslúžia ich odporúčania. (Aj keď, presviedčacie techniky Jana Krausa sú naozaj pôsobivé.) Aká je teda ich motivácia? Resp., aká vysoká je ich motivácia? V konečnom dôsledku fakt, že za minerálkou či novou službou Slovenskej sporiteľne stojí známa osobnosť nijako nevplýva na moje rozhodovanie pri nákupoch či výbere finančnej inštitúcie. Na vás áno?

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Čo si o autokamerách myslí polícia a môže ísť video na Facebook?

Autokamery snímajú aj poznávacie značky a tváre ľudí, s videami preto treba narábať opatrne.

DOMOV

Smer opúšťajú nitrianski členovia, nepáčia sa im kšefty

Predseda miestneho klubu je nespokojný.


Už ste čítali?