reklama

Chvíľka zamyslenia nad večernou dávkou reklamy

Sledovať televíziu je niekedy skutočne inšpiratívne. Teda ak ju tak, ako ja, zapínate len vo sviatočné chvíle. Verím tomu, že majorita, pre ktorú je stlačenie čarovného gombíka o ôsmej hodine už rituálom, sa nad väčšinou javov ani nepozastavuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

My, ktorí sme stratili bežnú mieru imunity, si však ľahko nájdeme tému na zamyslenie. (Cholerickejší aj tému na rozčúlenie.) Dávno už nikoho neprekvapí, aká vysoká je frekvencia niektorých reklám, alebo aká je primitívnosť niektorých z nich. Čo ma zaujalo najnovšie je, aký častý je výskyt známych tvár v reklamných šotoch. Modelky v ľahkých šatách v reklame na parfumy ani futbalisti, ktorí namiesto lopty kopú do fľaše kokakoly, už dnes nikoho nevzrušujú (s otáznikom), ale to, že sa pod komerčnú spoluprácu podpíšu aj mená ako Jan Kraus či Marek Geišberg, človeka akosi prekvapí. Ťažko veriť, že minerálku či služby Slovenskej sporiteľne prezentujú v úprimnom presvedčení, že ide o špičkové produkty, ktoré si zaslúžia ich odporúčania. (Aj keď, presviedčacie techniky Jana Krausa sú naozaj pôsobivé.) Aká je teda ich motivácia? Resp., aká vysoká je ich motivácia? V konečnom dôsledku fakt, že za minerálkou či novou službou Slovenskej sporiteľne stojí známa osobnosť nijako nevplýva na moje rozhodovanie pri nákupoch či výbere finančnej inštitúcie. Na vás áno?

Eva Ježovičová

Eva Ježovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, píšem, keď nemôžem hovoriť a hovorím, keď nemám pero.O joge, meditácii, cestovaní a myslení píšem aj tu:www.perfectlimperfect.com Zoznam autorových rubrík:  Meditácia a jógaKvázy prózaNa cestáchAktuálne témyVidené a počutéKvázy poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu