reklama

Chybičky na trati

Opakovanie niektorých situácií nie je výsledkom náhody. Niekedy prosto robíme chybu. Niekedy dokonca jednu a tú istú.  Preto aj dnes bežím na vlak. O pár hodín mám byť v Novom meste, o pár minút na stanici. V skutočnosti len teraz otváram dvere svojho domu a zisťujem, že je o päť minút dvanásť. Starého času.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V živote človeka často rozhodujú minúty. Aj teraz rozhodujú – tie stratené alebo tie potenciálne zachrániteľné. Mohla som ísť autom, taxíkom, mohla som vypadnúť o chvíľu skôr... Nie, to by ja musel byť niekto iný.

Ja teraz beží. Po ceste zisťuje, čo všetko nemá a ako to vyriešiť. Spolu s telom beží na plné obrátky aj mozog, iba okolie nereaguje očakávaným spôsobom. Okolie všeobecne málokedy reaguje tak, ako chceme. Telefóny sú hluché alebo zvonia také, čo by nemuseli.

Musím sa nemilosrdne rozlúčiť s vecami, čo ostali doma.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toto je to beh s prekážkami a zastavením. Napríklad v knižnici. Už som vo fáze posledného úseku trate a zažívam prvú výzvu – pani za knižničným pultom pokojne popíja kávičku. Vníma môj drive, ale nijak špeciálne na ňu nevplýva. Má čas – ten medzi knihami plynie inakšie ako na ulici.

Päť, štyri tri... čas beží. Sviňa. Už sa mu podobám, leje sa zo mňa ako z krhly, zmývam nánosy, pod ktorými ostáva iba úprimná človečina. Priznávam sa k svojmu druhu.Preletím cez cestu, konečne som na stanici, kupujem lístok, hurá.

Obrázok blogu

Následne prichádzajú dve správy: jedna dobrá, jedna zlá. Prvá: vlak má výluku. Druhá: A meškanie. (Ktorá je v skutočnosti dobrá?)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každopádne, som zachránená - sedím a od tejto chvíle ma čaká niekoľko príjemných hodín rozdýchavania. Aspoň to si pomyslím tesne predtým, ako do kupé vstúpi kontrolór, ktorý sa nápadne ponáša na Santa Clausa. Líši sa len jediným – moje priania sú mu ukradnuté. Skontroluje mi lístok, potom s prísnym pohľadom spopod hustého bieleho obočia vraví:

-Toto je prvá trieda. Vy máte lístok do druhej.

Vráti mi lístok. Všetko je povedané. Chyby, chybičky...

Eva Ježovičová

Eva Ježovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, píšem, keď nemôžem hovoriť a hovorím, keď nemám pero.O joge, meditácii, cestovaní a myslení píšem aj tu:www.perfectlimperfect.com Zoznam autorových rubrík:  Meditácia a jógaKvázy prózaNa cestáchAktuálne témyVidené a počutéKvázy poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu