reklama

Aj pri zmysloch myslíme na nezmysly

Je piatok a voľný deň. (pre niektorých šťastných školopovinných). Behám. V okolí rieky sa vznáša hmla, pred seba vidím asi na vzdialenosť dvoch metrov. Nevadí mi to. Do uší mi šepká Alex Clare. Bežcov stretávam málo. Na vlasy mi prší voda v pomýlenom skupenstve. Je krásny deň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už som takmer doma, ešte prebehnúť pár ulíc. Ešte jedno priecestie. Ponorená do snov, môj pohyb má podobu vznášania sa. Usmievam sa na pánov v spoločnosti chmúr. Svet je taký malý. Aspoň v tomto meste. V hlave je celý vesmír.

Ani si nevšimnem, že sa von niečo deje. Akési auto odpočíva pri ceste. Šofér sa na mňa cez čelné sklo zamyslene díva. Prečo tam stojí? Načo čaká?

Prebehnem cez železničné priecestie križujúce cestu. Nepočujem pípanie. Nevidím vlak. Až keď zdvihnem hlavu, všimnem si, že na ňu padá rampa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pred dvomi rokmi zrazil vo Zvolene vlak dvadsaťtri ročnú dievčinu, ktorá suverénne prešla cez priecestie so slúchadlami na ušiach a korčuľami na nohách. Obišla ôsmich ľudí, zdvihla závoru a zrazila sa s vlakom. Osem ľudí sa pozeralo na nepochopiteľný čin mladej ženy.

Myslím na jej nerozvážnosť. Hlava v oblakoch, uši nepočujúce, oči zatvorené. Máme päť (podľa niektorých aj šesť, deväť, dvadsaťjeden, či dokonca päťdesiattri) zmyslov, a pritom tak často myslíme na nezmysly. Bežím, bežím hmlou 

Obrázok blogu

bežím za Tebou.

Eva Ježovičová

Eva Ježovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  84
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, píšem, keď nemôžem hovoriť a hovorím, keď nemám pero.O joge, meditácii, cestovaní a myslení píšem aj tu:www.perfectlimperfect.com Zoznam autorových rubrík:  Meditácia a jógaKvázy prózaNa cestáchAktuálne témyVidené a počutéKvázy poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu